Перший сигнал розмови, що має відбутися – сам дзвінок телефону, тому перша репліка йде зі сторони того, хто підняв слухавку.
Алло! |
Hello! Hello! |
Так! |
Yes? |
Я слухаю! |
Speaking. |
Вас слухають! |
Speaking. |
В установі, співробітник якої впевнений, що почути хочуть саме його, може представитися по прізвищу:
Петренко слухає. |
Petrenko speaking. |
Петренко у телефону. |
This is Mr Petrenko speaking. |
Петренко. |
Petrenko speaking. |
В установі співробітник що знімає слухавку може назвати своє прізвище, або дану установу:
Готель “Україна”. |
|
Ukraine Hotel. |
В англійському варіанті, враховуючи клас готелю «Україна», численність служб, обов’язково вслід йде уточнення:
Довідкова. |
Inquiries/Inquiry Office. |
Секретар директора. |
Director’s office. |
Деканат. |
Dean’s office. |