Ads in our world. Про сучасну рекламу на англійській мові

3 хвилини читання

Реклама (advertisement) вже стала невід’ємною частиною нашого життя і є не просто «двигуном торгівлі» (engine of commerce), а й справжнім мистецтвом. Безсумнівно, будь-яка реклама переслідує одну мету – переконати споживача (persuade a consumer) купувати більше, більше і більше! Брендан Біен одного разу сказав, що поганої реклами не буває (There is no such thing as bad publicity), а я пропоную розібратися, яка ж буває реклама.

Почнемо зі значення слова «реклама» в англійській мові. Існує чотири поняття: advertisement, commercial, infomercials і publicity.

Англійське слово

Значення

Приклад вживання

advertisement

Загальний термін для позначення реклами, незалежно від виду, місця і способу її розміщення.

Advertisement started to appear in newspapers in the 18th century.

Реклама почала з’являтися в газетах в 18 столітті.

commercial

Вид реклами (ролики від 15 до 60 секунд), що транслюється по телебаченню і радіо.

Cinema commercials are too long and boring.

Реклама в кінотеатрах занадто довга і нудна.

infomercials

Вид телевізійної реклами від 28 до 30 хвилин, оформлений у вигляді інформаційної програми.

Infomercials get customers interested in different goods.

Інформаційна реклама зацікавлює покупців у різних товарах.

publicity

Публікація інформації про товари або послуги, зроблена третьою незалежною особою з метою вплинути на громадську думку. Наприклад, редактор друкованого видання розміщує статтю, в якій знайомить читача з певним товаром або послугами.

His new novel attracted wide publicity in the press.

Його новий роман отримав широкий розголос в пресі.

 

Тепер давайте розглянемо види реклами. Найбільш популярною є реклама в засобах масової інформації (mass media), до якої належать друкована реклама (print advertising) – реклама в газетах (newspapers), журналах (magazines), флайерах (flyers) і брошурах (brochures). Реклама на телебаченні (TV commercials) як і раніше вважається одним з найефективніших форматів реклами. Всім нам добре запам’ятовуються музика (song or jingle), яка використовується в рекламних роликах (ad video). Популярність реклами на радіо (radio ads) трохи згасла, тим не менш, багато середніх і маленьких компаній як і раніше рекламують свої товари та послуги як в ефірі радіопрограм (on air), так і online на сайтах радіостанцій. Кожен з нас добре знайомий з рекламою в Інтернеті (Internet ads), популярність і ефективність якої зростає з кожним днем.

Крім звичних способів реклами в наші дні з’явилися і нові. Одним з них є прихована реклама (covert advertising), коли товари певної торгової марки показують у фільмах (movies), шоу (TV show) і під час спортивних заходів (sport events). У таблиці нижче представлені сучасні види реклами:

Вид реклами

Опис

Ambient advertising

Вид зовнішньої реклами, яка використовує навколишнє середовище, в якій знаходиться цільова аудиторія.

Surrogate advertising

Реклама-заступник, яка рекламує інші товари з такою ж назвою, побічно нагадуючи споживачам про заборонені товари (алкоголь або сигарети) певної торгової марки.

Celebrity ads

Реклама за участю відомих людей.

Mobile billboards ads

Пересувна реклама. (наклейки на авто)

Food packaging ads

Реклама на харчовій упаковці.

Sky-writing ads

Написи в небі.

Безсумнівно, вплив реклами на наше життя (adverts influence our life) складно переоцінити, практично кожна людина хоч раз стикається з необхідністю розмістити рекламу (to place an advert), переглянути оголошення (to scan adverts) інших людей або відповісти на чужу рекламу (to respond to an advert).

Існує ряд ідіом, пов’язаних з рекламою. Кожна компанія, розміщуючи рекламу (run an advertisement), намагається отримати максимальну кількість прибутку від вкладених коштів (get much bang for the buck). Коли щось стає модним, інші компанії також намагаються бути в тренді, і з’явилася така фраза, як to jump on the bandwagon. В умовах жорсткої конкуренції компанії намагаються придумати щось нове і креативне (to think out of the boxes), щоб зайняти лідируючу позицію (to be the top dog).

Окремої уваги заслуговують рекламні слогани, при написанні яких рекламщики використовують лексику для опису неймовірно високих якостей (especially high quality) певного продукту: unsurpassed (неперевершений), innovative (інноваційний), leave other candidates in shade (залишає інших кандидатів в тіні), ціна на який неймовірно знижена: rock-bottom or slashed.

Вам можуть зустрітися наступні невідомі слова і вирази:

Video content – відео-контент.

High definition full screen video – повноекранне відео високої роздільної здатності.

Engage potential customers – залучати потенційних покупців.

Convergence – взаємопроникнення.

Online environment – онлайн-середовище (для роботи в мережі в реальному часі).

Таблиця корисних слів на тему «Сучасна реклама в англійській мові»

Слово

Переклад

advertisement

реклама

advertisement is the engine of commerce

реклама – двигун торгівлі

to persuade a consumer

переконати споживача

commercials

реклама на радіо та телебаченні

infomercials

інформаційно-рекламна програма

publicity

рекламні матеріали, публічне висвітлення

print advertising

друкована реклама

newspapers

Газети

magazines

Журнали

flyers

Флаєри

brochures

Брошури

TV commercials

реклама на телебаченні

jingle

музичний логотип

ad video

рекламний ролик

radio ads

реклама на радіо

on air

прямий ефір

covert advertising

прихована реклама

sport events

спортивні події

ambient advertising

зовнішня реклама, в якій використовується навколишнє середовище

surrogate advertising

реклама-заступник

celebrity ads

реклама за участю відомих людей

mobile billboards ads

пересувна реклама

food packaging ads

реклама на харчовій упаковці

sky-writing ads

написи в небі

to place an advert

розміщувати рекламу

to scan adverts

Переглядати рекламу

to respond to an advert

відповідати на оголошення / рекламу

to run an advertisement

розміщувати рекламу

to get much bang for the buck

отримувати максимальну кількість прибутку

to jump on the bandwagon

підтримати перспективні віяння

to think out of the boxes

думати ширше

to be the top dog

стати лідером

to leave other candidates in shade

залишати інших кандидатів в тіні

to engage potential customers

залучати потенційних покупців

innovative

інноваційний

especially high quality

неймовірно високу якість

rock-bottom

нижче не буває

slashed

знижений

video content

відео-контент

high definition full screen video

повноекранне відео широкої роздільної якості

unsurpassed

неперевершений

convergence

взаємопроникнення

online environment

онлайн-середовище (для роботи в мережі в реальному часі)